SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
astronomska-revija-spika.si/trgovina z imenom Twinstar je spletna trgovina, ki jo upravlja TwinStar, Matej Mihelčič s.p., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne Twinstar, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.
DOSTOP DO INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.
POSTOPEK NAKUPA
Neposreden nakup
Izdelek, ki ima omogočen neposreden nakup dodate v košarico, nato sledite korakom sistema. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestili po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Ti elektronski obvestili nista potrdili, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@twinstar.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen. Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka, ter si pridržuje pravico uporabnika telefonsko ali po e-mailu kontaktirati v primeru kakršnega koli odstopanja zaloge, cene, dobavljivosti,… Ponudnik bo kupcu ponudil nakup pod spremenjenimi pogoji oz. rešitev, ki bo šla v obojestransko korist, omogoči pa mu tudi odstop od nakupa. V primeru že plačane kupnine bo le-to vrnil.
Voden nakup
Glede na vaše želje vam strokovno svetujemo in sestavimo ponudbo, kot smo se dogovorili. Po zaključku vodenega nakupa kupec prejme račun po elektronski pošti.
Naročilo poslano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROČILA)
Pogodbo je možno sklepati v slovenskem in angleškem jeziku (v angleški verziji). Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in tudi kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
NAČINI PLAČILA
Poudbo/predračun boste prejeli na elektronski naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Banka pa vas bo kot običajno bremenila za stroške bančne transakcije v skladu z njeno trenutno veljavno tarifo. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku.
CENE
Objavljene cene v spletni trgovini Twinstar in izdane ponudbe veljajo na dan naročila, nakupa torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine.
Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ki so objavljeni na naši spletni strani se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. O morebitnem odstopanju bo kupec nemudoma obveščen, poleg možnosti nakupa po spremenjenih pogojih bo ponudnik omogočil kupcu rešitev v obojestransko zadovoljstvo oz. preklic/odstop od naročila. Cene so maloprodajne, vključujejo zakonsko določen DDV in so označene v EUR.
Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu!
GARANCIJA NAJBOLJŠE CENE
Da bi zagotovili, da boste vedno prihranili denar, vam ponujamo visokokvalitetne izdelke z garancijo najboljše cene. Če najdete evropsko spletno stran, ki vam ponuja enak izdelek po nižji ceni (enako modelno leto/sezona, velikost in barva), vključno s pošiljanjem, nam pošljite e-pošto s povezavo ponudbe ali predračun, mi pa vam bomo poskušali narediti boljšo ali isto ceno. Da si zagotovite najboljšo ceno, enostavno opravite spletni nakup, v opombo pa napišite »Garancija najboljše cene skladno s ponudbo poslano na vašo e-pošto«. Tako vam bomo takoj rezervirali izdelek in preverili ponudbo ter vas kontaktirali.
Druga možnost je, da nam pišete na info@twinstar.si ali nas pokličete na tel. 031 733 225.
Pozor:
Garancija najboljše cene velja, le v primeru če prodajalec, ki ste ga identificirali, ima sedež v Evropski skupnosti in dobavlja tudi v ostale države vključno s Slovenijo.
Mi vam lahko zagotovimo garancijo za najboljšo ceno samo za izdelke, ki jih imamo na zalogi, včasih pa tudi za ostale. Garancija za najboljšo ceno ni veljavna, če se ponudba nanaša na privatno prodajo na kakršen koli način, na prodajo na tržnicah ali dražbenih platformah, na razprodajah v primeru stečaja podjetja ali ostalih neobičajnih načinov prodaje.
Promocijskih bonov žal ne morete uporabiti skupaj z našo garancijo najboljše cene.
Ceno, ki vam jo izenačimo je cena izdelka z vključenimi stroški dostave cenejše trgovine.
ODSTOP OD POGODBE, VRAČILO BLAGA in KUPNINE
Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od sklenjenega naročila oz. pogodbe preprosto odstopiti lahko pisno odstopite v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopa. Odstopni rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. To storite tako, da nam v roku 14-ih dni pošljite izpolnjen spodaj priložen obrazec »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« iz katere izhaja vaša volja za odstop od pogodbe. Izdelki pa morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 14 dni po pisnem obvestilu, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. Izdelke lahko kupec vrne na naš naslov osebno ali po pošti. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in zapakirani v original nepoškodovani embalaži z vsemi morebitnimi priročniki in pripadajočimi listinami in obesnimi etiketami. Blagu priložite še kopijo »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« ter kopijo originalnega računa.
V skladu s 43.d členom ZVPot vam kupnino skupaj s stroški dostave vrnemo nemudoma po prevzemu blaga. Kupnino in stroške dostave vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.
Po 43.č.členu ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je izdelano oziroma dobavljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
V primeru vračila blaga kupljenega z unovčitvijo bona ob registraciji, se stranki za to vrednost zmanjša znesek vračila kupnine, istočasno pa se stranki povrne pravica do ponovnega vnovčenja bona.
Obrazec za zamenjavo/vračilo blaga dobite TUKAJ.
Vračilo blaga na naši spletni strani je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopke reklamacije pri Pošti Slovenije, GLS, oz. kuriski službi, ki je paket dostavila. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na priloženem garancijskem listu. Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in se tudi uveljavlja s predložitvijo računa in potrjenim garancijskim listom. Kot datum prodaje pa velja datum računa. Garancija izdelkov kot tudi njen rok je naveden na garancijski izjavi in je prilagojen izdelku, velja pa ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.
Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:
- Okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela,…)
- Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- Pri spremembah na artiklu
- Pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtič itd.
- Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k artiklu
- Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
- Pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk
V kolikor želita dodatne informacije v zvezi z pooblaščenim servisom in garancijo, se obrnite na naš kontakt. Z veseljem vam bomo pomagali.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik Twinstar spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko spletne strani astronomska-revija-spika.si/trgovinai skrbno varoval in jih brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih uporabil v druge namene, kot izključno za uspešno izvajanje storitve dostave naročenega blaga. V primeru privolitve bodo ti uporabljeni še za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in podobnega.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani ali prodani tretji osebi. Izjema: V primeru zlorab smo dolžni obvestiti pristojne organe za ugotavljanje kaznivega dejanja.
Vaše podatke skrbno varujemo pred izgubo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vsi podatki nakupa (osebni podatki kupca, naročil-pogodba, račun) so shranjeni v arhivih podjetja v pisni ali elektronski obliki.
V primeru kakršnih koli pomislekov ali dodatnih vprašanj nam lahko pišete na naslov info@twinstar.si ali nas pokličete na tel. 031 733 225.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
V primeru, da izdelek ni na zalogi vas bomo telefonsko ali po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dobave.
Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijajah nas kontaktirajte na info@twinstar.si ali nas pokličete na tel. 031 733 225.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Twinstar ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Twinstar kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je na voljo na povezavi:
Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
STVARNE NAPAKE
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Za uveljavljanje stvarne napake, izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ZVPot. (UR RS št.98/04 – UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 3/14 in19/15):
37.a člen Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
39. člen Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
SHRANJEVANJE IN REPRODUKCIJA POGODBENIH DOLOČIL ALI SPLOŠNIH POGOJEV
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani astronomska-revija-spika.si/trgovina, kjer si jih potrošnik lahko pregleda, kopira in jih sprinta.